como registrar mi equipo

hola disculpen mi ignorancia pero quiero quitar el bootloader de mi movil y me piden un registro aqui me pueden ayudar :/:/

Comments

• razor512razor512 United StatesPosts: 2,683 ✭✭✭✭✭✭✭✭
    edited April 9, 2018 5:46PM

At the moment, there is no bootloader unlock method available for the Blade X Max, though there is some attention from the other modding communities in relation to the bootloader of the device.

While there is the potential for progress to be made in this area, so far, no unlock method is available.

Furthermore, the bootloader cannot be removed as that is needed for the device to boot.

====Google translate=====

Por el momento, no hay un método de desbloqueo de cargador de arranque disponible para Blade X Max en este momento, aunque hay algo de atención de las otras comunidades de modding en relación con el gestor de arranque del dispositivo.

Si bien existe la posibilidad de avanzar en esta área, hasta el momento no hay ningún método de desbloqueo disponible.

Además, el gestor de arranque no se puede eliminar ya que es necesario para que el dispositivo se inicie.

• z28camaromanz28camaroman United StatesPosts: 57 ✭✭✭✭✭

@razor512 said:
    At the moment, there is no bootloader unlock method available for the Blade X Max at the moment,

• razor512razor512 United StatesPosts: 2,683 ✭✭✭✭✭✭✭✭

With more carrier relate devices, it is unlikely to get an official bootloader unlock though in some cases you may find that a dev in the open source community may find a way to unlock it, though there is never a guarantee in those cases, since there are far more phones out there than there are developers unlocking bootloaders.

Sign In or Register to comment.